Haverok, buli, én!

Fiatalságom, barátaim, élményeim, beszámolók a bulikról, a felejthetetlen estékről... vagy akár a felejthetőkről is.

2010.11.02. 12:04 Nikihugi

Budapesti osztálykirándulás :)

 2010 Október 29-én Budapesten voltunk osztálykiránduláson.

Nővérem, Eve is eljött velünk.Vonattal mentünk fel,hisz az ingyenes volt mert bementünk egy múzeumba ahol lepecsételték h térítsék az utat.

Nagyon jó volt a vonat út,én amugy is szeretek vonatozni :) mellettünk a fiúk ültek akik már korán reggel ittak :D minket is kínáltak,én persze egy idő után elfogadtam :D

Hosszú út volt és mindenki komás volt.De mikor felértünk már mindenki izgalommal várta hogy menjünk.Metrózgattunk,sétáltunk,metróztunk megint séta és végre odaértünk az első helyre a Terror Házához.

Sajnos nem lehetett fényképezni,de nagyon érdekes volt,nemrég tanultuk ezt töriből és így már sokkal jobban értettünk dolgokat! Sztem nagyon érdemes volt oda elmennünk és nagyon ajánlom mindenkinek.Amilyen papírt csak lehetett mi elhoztunk emlékbe.Hosszú túra volt és mindenki elfáradt.

Mikor ott végeztünk akkor következett a Természettudományi Múzeum.Én nagyon vártam hisz a Jóbarátokból idézett mondatot akartam elmondani,mégpédig : "a természettudomány múzeumba csontosodtam meg". :D:D   Miután bejutottunk ez volt az első mondatom :D Ez sem volt olyan rossz csak ép átépítéskor mentünk oda és a dinós részt sem tudtuk megnézni. A halaknál mikor odaértünk az Eve nem akart bejönni(fél a halaktól),de utánna ár ott fényképezett velem :D Mivel itt lehetett fényképezni(igaz h karszalaggal(de mi azt nem vettünk)) csináltunk jó pár képet!!

Ezek:

 

Miután végeztünk a Múzeumba hosszú és nagyon zsúfolt buszozás után felmentünk a Budai Várba :) Rengeteg képet csináltunk itt is!! És az Eve itt tudta meg h sikerült a nyelvvizsgája :):)

A Kicsi Osztályom és én:

 

Minden nagyon jó és szép volt.Rengetek emlék fűz ehhez a naphoz :) Sajnos ez volt az ut

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nici003.blog.hu/api/trackback/id/tr302856376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása