Haverok, buli, én!

Fiatalságom, barátaim, élményeim, beszámolók a bulikról, a felejthetetlen estékről... vagy akár a felejthetőkről is.

2011.04.18. 16:55 Nikihugi

Kitti 19!!! :)

Így utolsó közös évünkben elhatároztuk a barátnőmmel,Kittivel hogy rendesen megünnepeljük a 19 szülinapját amely Április 17-én volt.Április 16-át beszéltük meg hogy megyünk Retroba,Vadkertre,ahol Single Party volt. Iszonyat jó buli volt :D  Megbeszéltük h Retro előtt megyünk hozzájuk inni és éjfél után megyünk majd át Vadkertre.4-en voltunk: Kitti,Timi,Ancsi és én :)

Rengeteget hülyültünk,ittunk,ettünk és táncoltunk már ott :D Kb 10re értünk oda mindannyian és úgy el telt az idő hogy már éjfél után indultunk el.

Kitti kapott egy kis üveges jégert ami persze nem fért bele a táskánkba,és senki nem akarta csak úgy behozni.Hát én megfogtam és a kabát zsebembe tettem és a Retro előtti fűbe elrejtettem :D Legalább 4szer kijártunk h igyunk míg végül elfogyott :D kicsit készek lettünk...de hajnali 5-ig táncoltunk! Ancsi és Timi magassarkúba,szóval ők nagyon jól birták.

Vagy háromszor kértem számot a Kittinek szülinapjára,de csak felolvasták az üzeneteket,a számot viszont nem játszották le.. :( de ezen felül is jól éreztük magunkat!!!

A legjobb h végre sikerült a Kittit ugy leitatni hogy érezzen is valamit,eddig sose sikerült :D Másnap vagyis még aznap mikor beszéltünk akkor mondta h másnapos :D

Szóval így összegezve szerintem nagyon jó volt :D sok élmény szereztünk most is!! Ezt a szülinapot sem felejtem el!! :D legközelebbi szülinapot a Timinek ünneplejük meg Májusban :) 

Az emlékek felidézésére csináltunk pár képet :)

Timivel :)

Ancsi,Timi,Kitti,Én :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nici003.blog.hu/api/trackback/id/tr902847342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása